18 november 2016

Flip...


Det är mycket att planera nu, så tiden på kvällarna går åt till att fixa och trixa. Men, det är kul och det går framåt. Inte här på bloggen då...men på andra ställen.

Det planeras för:
- Fest
- Julklappar
- Julafton
- 50-års fest
- Thailand
- Basel


Idag är det fredag och ikväll blir det förhoppningsvis stora räckmackor med gott vin och soffmys!
Hade i alla fall varit gott att slippa laga mat (jag menar att Staffan slipper laga mat, jag lagar inte mat.... :o).....)

Ha det gott!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...