27 oktober 2016

TT = Thaimassage & Tupperware

Bildresultat för thailand ao nang
Ao Nang - vårt resmål i februari


Födelsedag
I maj när jag fyllde 45.. fick jag ett presentkort av min familj på 1 timmes traditionell Thaimassage. Nu har jag äntligen bokat tid!
Guuud så härligt! Okej att det är ännu lite härligare att få en sådan massage på stranden i Thailand - men det är inte dumt att ta en liten promenad på lördag och sedan njuta i en timme.
Lite mörbultad känner man sig allt! Och så kan jag ju drömma mig bort och tänka att det är 106 dagar tills jag kan ligga just på stranden i Thailand och få massage.....

Äckligt va ;)? Fniss..

Tupperware
En gång om året har jag det. Tupperwarefika hemma hos mig. Då kommer Agneta och demonstrerar och har gjort dom senaste 16 åren. Det blir en trevlig kväll med vänner :) så också igår!

Får se om det blir en 17:e gång nästa år - eller om jag istället ska ta och satsa på inredningsparty. Kan väl erkänna att jag har hiskeligt mycket tupperwareprodukter hemma nu.. Behöver inte fler. Men inredning behöver jag alltid..

Stallet ikväll!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...