12 oktober 2016

Solig onsdag

En bild från Ibiza stad - längtar dit igen!



Idag är det onsdag.
En solig sådan faktiskt. Ska därför ut på lunchen en promenad. Risken är stor att jag hamnar på Emporia. Men det gör inget. Jag behöver lite inspiration inför hösten.

Igår tömde vi vårt ena vita vitrinskåp. Tanken har hela tiden varit att sälja det. Skåpet har liksom gjort sitt om man säger så. Vi köpte det till ett helt annat hus där det passade in bättre.

Letade runt efter en annan möbel och hittade en riktigt snygg sådan. Men dyr.. Med tanke på stundande projekt så får pengarna först räcka till det..

Stod i morse och tittade på vårt skåp och insåg att det är delat i två. Hm... Undrar om det blir snyggt om man bara tar bort en av delarna? Det är ju höjden vi inte tycker om..

Hm... Det visar sig ikväll för då ska vi testa :o)!! Kanske vi dessutom målar det om det passar.. Hade ju varit underbart att slippa betala en massa tusenlappar.


Nä, nu är det dags att gå ut!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...