17 oktober 2016

Skåpet före & efter

Vänster: Före
Höger: Efter

Så här blev det efter lite huvudbry :o)!
Vi är himla nöjda med resultatet. Vi tog helt enkelt den övre delen, vitrinskåpet, och vände det uppochner och satt det på plats med en blomma, ljuslykta och en gammal affisch på väggen. 

Hyllorna var fasta, så det var liksom inga problem. 

När vi hade bestämt oss för att ta bort skåpet, så rensade vi ju på flera ställen i huset. Du vet "katten på råttan...". Alla glas skulle in i vårt svarta plåtskåp. Det som stod där skulle få plats någon annanstans osv. 

Nu har vi helt plötsligt förvaring över ;o). Ett helt vitrinskåp, samt att vi flyttade in nederdelen i gästrummet och i den är det ju också tomt.

Härligt!
Jag är inte orolig, det kommer säkert snart att fyllas.

Vitrinskåpet kommer att flyttas inför jularna. Här har vi bestämt att julgranen ska få stå hädanefter. I all sin prakt i vardagsrummet där vi är som mest. 

Trevlig måndag på dig!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...