31 oktober 2016

Helgen i bilder ;o)

Jag hade en härlig lördag.
1. Började med en ansiktsmask under tiden jag tog en god kopp kaffe.
2. Körde och gjorde vid mina naglar.
3. Käkade frukost och kollade ett avsnitt av Downtown Abbey
4. Tog en rask promenad i blåsten.. till min massös.
5. Fick en timmes Thaimassage... mmmm härligt!
6. Promenerade hem, handlade på vägen, städade och sedan hade vi en mysig kväll med Mausi & Stefan.


Söndagen var lika härlig den!
Fick ju en extra timmeHela familjen var i stallet i 6 timmar. Vi drog ny tråd till hagen.
Väl påhälsade av fina hästarna samtidigt. Vi blev bjudna på mat och
vädret var helt fantastiskt härligt - helt vindstilla och strålande solsken!

Jag har även börjat "jul-frossa".


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...