21 oktober 2016

Häftig kväll!

Strax innan draperiet föll...


Malmö Arena
Igår styrde vi kosan mot Malmö Arena. Ja, bilen gick ju nästan dit av sig själv med tanke på att jag jobbar några hundra meter därifrån - men nu var det till en helt annan aktivitet än jobb.

Igår var vi och såg Volbeat!
Jösses så bra dom är!

Det var en riktigt cool kväll med fantastiskt bra musik och härligt gung! Känns lite i huvudet idag dock... Men det ordnar nog upp sig ikväll om inte annat. 

Nu har jag fått lite kaffe och snart är det fredagsfrulle på jobbet - så jag klarar mig nog!

Ha det gott!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...