24 oktober 2016

Finaste rosorna


Se vilka underbara rosor vi fick av min mamma!
Tack!


 Så var det då måndag igen.
Förstår inte varför helgerna måste gå så himla fort. Hade varit skönt med 3-dagars helg. Då hade man kanske kunnat slappa en av tre dagar?

Projekt badrum ovanvåning:
Här är vi snart i mål för denna Light-renovering. Det som nu återstår är att vänta på att golvet ska torka helt, sedan ska hyllor, spegel, draperi mm upp. Därefter är det bara "lullull" så att säga. Ska bli skönt när det är klart för denna gång. 

Nästa gång vi drar igång projekt badrum ovanvåning är om 1-2 år ungefär. För då ska golvet rivas ut och brunnen göras om, samt det måste våtrumspärras ordentligt. Hiskeliga kostnader, därför delar vi upp det. Vi har inget större behov av en extra dusch eller badkar just nu - annat går före. 

Förkyld.
Ikväll är det stallet som gäller. Troligtvis är det bara jag som kör dit. Maja är däckad igen med förkylning och den roliga hostan.... Hennes 1-veckas prao skulle börjat idag - men jag fick börja med att sjukanmäla henne...inte så kul. 

Önskar dig en härlig måndag - solen skiner i Malmö!

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...