19 oktober 2016

Ajdå...

I söndags var det lite kasst väder, men en ridtur lyser alltid upp i mörkret!
Maja här på Lewis. Själv red jag med på Riverton :o) en fin Morgan.

Vi körde en sväng till stallet igår.
Än så länge går pållarna ute dygnet runt, så det är inte så mycket att göra dom dagar vi inte rider. Vi pysslar med pågen, smörjer lite träns och fixar vatten och dylikt. Vi hinner alltid prata lite med Annika & Thomas som bor där (himlans trevliga människor), vilket är kul!

Det som är bra med att det går ganska fort, är att då hinner jag även med ett träningspass senare på kvällen. Nu har jag haft en alldeles för långt ofrivilligt uppehåll från träningen. Först och främst min påkörda vad, samt stukningen i foten. Den känner jag av fortfarande och vågar inte träna allt. Sedan blev jag ju totaldäckad i förkylning/flunsa och kunde inte träna på grund av det.

Men, igår kom jag äntligen iväg. Man ska veta att när man haft ett uppehåll så finns det extremt många ursäkter för att inte träna... Jag gick nog igenom alla igår. Men, förnuftet vann!! Så en timmes Bodybalance tränade jag igår. 

Guuuuud...vilken träningsvärk jag hade efter ridturen i söndags. Det märkte jag först när jag började träna... 
Idag...har jag ännu mera träningsvärk.....aaaaaaaj. Älskar träningsvärk! Då vet man att det har gjort nytta :o).

Stallet hägrar ikväll också. Ikväll följer jag med gåendes ut på Majas ridtur. Vi måste skynda oss innan det blir mörkt.

Kram Eva

Tror jag vann "snyggast på väg till träningen" med dessa skor och strumpor... och
bleka ben + dunjacka...hahahahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...