18 oktober 2016

70-talet...

70-talet tackar för sig!

Slut på 70-talet.
Nu har dessa 70-tals klenoder åkt ut med toasitsen före... Jag är så himla glad! Fy fasiken så fruktansvärt ful färg. Dessutom med en något äckligare grön färg på toalettsitsen... Rörläggaren var så himla snabb att jag hann inte ta före-fotot... Jag har ju bara haft 8 år på mig...."suck"....

Men, jag ska leta. Vilket jag gjorde nu och hittade foto från "Objektsbeskrivningen" från när vi köpte huset. Jisses ....




Nu är vi ju på gång med Projekt badrum ovanvåning. Vår Light-renovering som jag berättat om innan.
Status:
- Alla väggar & tak, förutom i duschen, är vitmålade en omgång. Fler gånger krävs.
- Ny vit toalettstol
- Ny vitlaserad ek-kommod med vit vask.
- Ny vit lampa uppsatt (tackar vi svärfar!)

Kvar:
- Alla väggar & tak ska målas säkert två gånger till.
- Spegel ska upp.
- Draperi in till duschen (så man slipper se eländet) ska upp.
- Golvet ska målas.
- Lull-lull.....


En dag ska jag ta likadana bilder från hela huset som i Objektsbeskrivningen så får ni se "före" & "efter"..




Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...