14 september 2016

Utflykt




I lördags åkte jag med mina kollegor på en utflykt till Kullabygden här i Skåne.
En härlig dag tillsammans med kollegor och en massa intryck, avtryck och må-bra-tryck :)

Här är vi i Mölle


Kullamust:
Härligt god äpplemust. Historievandring och smakprov .- gott och friskt!!


Vikentomater:
I Viken odlas det tomater för fullt. Tomatsafari och smakprov mm.

Huskvarna Öl-Bryggeri:
Guidning & smakprov - härligt!
Huskvarna Saluhall:
Fantastiskt god lunchrestaurang med rekommendation från White Guide 2015.
Herre guuuuud så gott!
Kullens Fyr:
In i fyren och njöt av utsikten. Upp på kullen och njöt ännu mer.

Kolla utsikten. Här kunde vi bli sittande hela dagen :o)
Arilds Vingård:
Kul att få en lektion i vinproduktion och att det verkligen fungerar att göra vin i Sverige.
Lite förutfattade meningar har jag. Tyvärr kunde jag inte köpa med mig en flaska hem - men man kan beställa en. Det tror jag minsann jag ska göra.



Blogger har strulat med mig i flera dagar, därför blir detta inlägg lite försenat och i och med att det strular fortfarande så blir det inga fler bilder :)


Ha det gott!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...