24 augusti 2016

Så glad :o)

Varje gång jag kommer hem och ser vårt bord blir jag så glad.
Jag är så sjukt nöjd med ett runt matbord. Sååå trevligt när man sitter och äter!
Ännu har jag inte utnyttjat det så som jag vill för middagar mm.
Sommaren har "ställt till det" med bra väder och då sitter vi så klart utomhus!



Försöker hitta bra saker att ha på bordet. Det får inte se för belamrat ut!
Men, en vid vas och några ljus är väl aldrig fel?!

Hej!!
Jepp, foton på vårt carportshäng kommer... :)
Ska bara ta fotona först.. Det blir alltså inte idag..fniss..

Ordning igen
Nu har det snart gått tre dagar av första skolveckan och jag är redan nöjd och glad över att rutinerna är i gång. Vi har dessutom börjat med lite andra rutiner som till exempel så går Wille hem tidigare nu. Alltså innan pappan har kommit hem. Han är nöjd och glad - även vi!

Dottern är hemma mer rimliga tider (puh! även mamman får sova) och det lär bli full sysselsättning framöver med både skola, häst, kompisar mm. 

Armen
I morgon ska jag till sjukgymnasten. Äntligen fick jag tummen ur häcken. Fick ju ont i ett muskelfäste i armen i våras. Vilade två veckor och knaprade inflammationshämmande. Tyckte det hjälpte, men det känns ännu och ibland gör det riktigt jäkla ont! Träna vill jag ju - men HUR ska jag träna för att det ska bli bra?
Egentligen vet jag inte om jag VILL veta...Tänk om jag måste vila från den träningen jag tycker näst-bäst om? Läkaren vill ju inte att jag hoppar och studsar pga foten och tårna (eh...ålderskrämpor??!!) så det gör jag ju bara ibland...fniss.... och det tycker jag ju bäst om - alltså BodyStep. Näst-bäst är BodyPump.. 

Usch, ja - jag får reda på det i morgon i alla fall. Huvudsaken är att det onda går bort!

Tre snabba:
1. Om du ska prova någon ny träningsform. Prova BodyBalance. Du kommer att tacka mig!
2. Underbart väder - hurra!
3. Spinning 2x30 minuter ikväll - härligt svettigt och jobbigt!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...