26 augusti 2016

Falkbo

Två nya ljusägg har hittat hem!
Kommer att pryda matbordet i höst :)!
Hej!
Fredag i blodet - känner du?!

Malin
Ikväll ska jag bara hem om och vaska av mig och sedan åka bort till bästa Malin och fira fredag i hennes hem :) - ska bli så mysigt!! Resten av min familj håller fredagsmys och tycker det är lyxigt att få göra det själva. Ja, nu pratar jag om Staffan & Wille. Jag gissar att Maja föredrar att umgås och träffa sina vänner....som väl dom flesta tonåringar?!  
 
Poolen är i fullt bruk där hemma av Wille och kompisar och Staffan sitter på trädäcket och njuter av en kall öl och att det är sommar och varmt. Åh, vad jag just nu skulle vilja sitta hos honom (jag tar bara en kaffepaus på jobbet). 

Resten
I morgon börjar jag att fixa med mina naglar. Sedan blir det eventuellt en 5km pw i Skrylle. Hem och packa "kolloväskan" och åka till Tessan & Roger på myshelg! Amen, ni hör va? 

Söndagen går i lugnets tecken med hemfärd från "kollo". Lite trädgårdsfix och hemfix och så träning så klart.

Whohooooo - jag undrar om jag inte ska ta och sluta tidigare..

Tre snabba:
1. Fasiken vad naglarna är långa...skönt att fixa till i morgon
2. Kan fönster tvätta sig själva...?
3. Min nya våg är dum.... ;o)

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...