29 augusti 2016

Bodycombat



Ikväll var det min andra gång som jag tränade Bodycombat. Eller egentligen min tredje, men allra första gången var för så många år sedan så jag inte kan tillgodoräkna mig det.

Jag är positivt överraskad!
Det är härlig träning!

Titta på videon och prova på närmsta LesMills-ställe :).

Det finns ett passande pass på fredagar 17.30 som jag kommer att försöka träna. Tänk själv; ett härligt pass - hem och duscha och sedan "fredag genom vinglaset".

Härligt!!

Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...