16 augusti 2016

Årets kräftskiva har gått av stapeln :)

Nu har vi haft vår kräftskiva. Vågar inte lägga upp vilka foton som helst... ;) - utan
dessa är dom lite mer rumsrena...hahahaha..
Fin dukning!

Jag och Staffan!

Tove bjöd på en härligt god och röd snaps.
Vi sjöng gladeligen till flera snapsar - kul!

Missbildad.....

Många kräftor blev det!  


Nu har allvaret börjat igen.
4 veckors semester är över och livet återgår till det lite mer normala. På fredag börjar skolorna i vår kommun och sedan är rutinerna tillbaka.

Vi har haft en härlig semester med både sol och bad och umgänge. Men, visst...det hade ju inte gjort ont med fler veckor....

Nu kör vi igång än mer träning och strikt kosthållning (så gott det går......fniss...).

Tre snabba:
1. Igår provade jag BodyCombat. Jättekul - synd jag inte gjort det innan.
2. Idag har jag svårigheter att röra mig på grund av ovan...
3. Vi har gjort fint i vår carport tillika vår grillplats. Foton kommer!


Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...