6 juli 2016

Utomjording?


En växt som liknar en utomjording?


Hej!
Det var ju fasiken vad det regnar och blåser idag.. Inte ett öga är torrt för man man blir ju dyngsur om man går utanför dörren! Tur jag jobbar... Men, jag tycker synd om alla som är lediga och förväntansfulla.

Det "jobbiga" när det är dåligt väder är att jag och Staffan alltid får så konstiga idéer. Igår satt vi i en timme vid köksbordet och rå-glodde in i vardagsrummet.
- Vi måste göra en förändring i vardagsrummet, sa jag.
- Mmm...jag håller med, sa Staffan

Sedan var det igång. Nu ska vi byta golv, måla väggar, tömma vitrinskåpet och ta ut det (passar inte in längre), köpa en till fåtölj, läslampa, hylla, flytta taklampan, köpa ny matta, köpa nytt soffbord och ny TV-bänk mm..

Ja, som ni förstår så blir det ingen jättebillig historia... 

Det är dyrt med regn!

Tre snabba:
1. Jag blev fattig bara av tankarna igår
2. Måtte solen snart komma tillbaka
3. Nu ska jag på IKEA!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...