13 juli 2016

Juliträd

Trädallén i juli månad :o)

En kopp kaffe i solen på en kafferast!

Mårbackapelargoner i mängder i blomsteraffären.
Lunchpromenad ;:o)


Ett mitt-i-veckan hej!

Onsdagens arbetsdag är snart till sin ända. Dagen har gått fort. Har haft att göra hela tiden och tur är ju det, för i vanliga fall seeeegar sig dagarna fram... Aldrig har man behövt semester så mycket som dagarna innan man är ledig. Konstigt det där.

Dubbelt upp
Igår ja, så tränade jag ett dubbelpass. Först Bodypump och sedan Bodybalance. Guud så skönt! Jag kände mig så mycket smidigare och bättre på Bodybalancen när jag redan var varm och uppvärmd. Det var en riktigt bra kombo! Har jag bara med mig en banan att ta mellan passen så går detta jättebra! 

Idag ska jag köra ett 30 minuters spinningpass så att benen får blod i sig igen. Jag ökade nämligen alla vikter igår på pumpen och det känns....mest i benen....

Bron
Igår påbörjade vi säsong 2. Oj..det är en bra serie. Jag förstår nu alla er som sagt det innan. Jag har inte kunnat ha en åsikt innan för jag har ju inte sett något avsnitt. Men...nu har jag och jag håller med. Det är en bra serie! 

Har du någon bra serie att rekommendera? 
För snart har vi plöjt igenom alla avsnitten. 

Tre snabba "härligt":
1. Nu är Maja i Göteborg med kusin Cajsa. Härligt!
2. Fiii fasiken vilken träningsvärk jag har. Härligt!
3. Idag har mina pågar njutit av sommaren på badet. Härligt!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...