5 juli 2016

Plattor


Genom Cava-glaset på en uteservering i Gamla Stan i Ibiza Stad.


Hej!
Full arbetsvecka pågår. Men jisses så skönt det är när man inte behöver stressa hem till läxor mm. Man kan ta det lilla lugna och köra hem i godan ro med hög musik i bilen och sedan lalla in i huset som en glad mamma och fru :o). Underbart. Denna vecka jobbar vi båda två, men på fredag går Staffan på semester. Då får jag lite sovmorgon också. Plus att det bara är jag som jag behöver bry mig om på morgonen.

Helgen som gick var underbar. Bästa Tessan & Roger kom i lördags och vi hade myshelg till söndag lunch. Både himla kul och så är det fantastiskt givande.

Igår skulle jag gått på ett BodyCombat-pass, men tittade fel på tiden och kom en timme försent :( - fasiken så deppig jag blev. Så istället för att gymma, så körde jag hem igen och rensade ogräs mellan plattorna, vattnade blommor och strök kläder.

Så något gott förde det med sig i alla fall!


Tre snabba:
1. Ikväll är det BodyBalance som gäller. Ska bli skönt att träna.
2. Volbeat spelar på Malmö Arena i höst - jippey!
3. Har jag sagt att jag längtar till semestern?

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...