12 juli 2016

Före & efter

Ovan: Den gamla mattan och gamla soffbordet.
Nedan: Nytt soffbord och ny matta.
Nöjda!

Ovan: Liten och ful tv-bänk.
Nedan: Ny, större och snygg tv-bänk.
Nöjda!

Hej du glada!

Huvudvärken jag vaknade med igår, somnade jag med också... Aaaaaaj, så förbannat ont jag hade hela dagen och kvällen. Inte kul. Dessutom gjorde den att jag inte kunde somna i tid. 

Påverkades säkert också av att vi såg några avsnitt av Bron. Hade varit bättre om jag försökte somna innan 22... Men ack nej. Det är lite svårt när det bara är jag som jobbar +  att dottern var på tivoli i Köpenhamn och kom hem mitt i natten (orolig mamma sover dåligt då)..

Idag vaknade jag utan huvudvärk och det känns ganska bra. Så pass bra att jag ska köra två träningspass ikväll. BodyPump först och sedan BodyBalance. Efter det lär jag märka om jag är på väg att bli sjuk - eller om det hjälpte :o)

Tre snabba:
1. Vi planerar kräftskiva.
2. Tre hela arbetsdagar kvar att jobba.
3. I morgon åker dottern till Liseberg.

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Jättefint.
    Skönt att huvudvärken släppt.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Tydligen kan man va flera på ett abonnemang på storytel... typ 4 i familjen ....ska ta reda mer om det för det vore kanon! Men svårt att få grepp om allt ... :D fanns ju många företag. Och kan man lyssna offline?
    Fniss... 1000 frågor. :)
    Kram på dig!...psssst... 1½ arbetsdag kvar :)
    //Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...