8 juli 2016

En kvar!

Hej du!
Nu har jag en vecka och några timmar kvar att jobba. Sedan är det även dags för den här svensken att gå på semester. Tycker det verkar som att många redan har gjort det... Det är betydligt tommare på vägarna än vanligt och himla svårt att få tag på folk. Ja, ja - det är ju bara sommar en gång om året!

Idag har vi bokat Volbeat :o). Dom ska spela på Malmö Arena i oktober - whohooo!


Bokat och klart!

Nu funderar vi på om vi kanske ska slå till med en övernattning på hotell i anslutning till detta. Kan ju vara mysigt att gå från konserten till hotellet och ta en drink ihop med vänner. Tål att tänkas på. Man får inte tänka för länge bara....då försvinner rummen..

Ikväll går jag, Wille och Maja på kalas och Staffan åker till Köpenhamn. Fredagsmys på olika håll!

Tre snabba:
1. Har förbaskat ont i ena örat..
2. Mina naglar är för långa..kan knappt skriva.
3. 22 grader varmt idag - härligt!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...