14 juli 2016

Belöningen

Igår kväll blev det belöning :O)


Hej!
Så var det torsdag.

Efter ett intensivt, svettigt, och smärtsamt (träningsvärk från tisdagen) spinningpass igår så körde jag hem (extremt nöjd) och duschade snabbt och så körde jag, Staffan & Wille in till stan och käkade på MANDO. Det är verkligen en belöning för hårt slit, eller för att man har gjort något annat bra, eller för att man bara är sugen helt enkelt. Gott, gott, gott!

Fast vi kunde komma hem snabbt nog för att hinna klämma in ett avsnitt av Bron... Vi påbörjade även ett andra avsnitt, men då somnade vi båda två i soffan - så det får vi se om hahahaha,

Naglar
Måste säga att jag är så nöjd med att ha fina naglar. Det ändrar ju händerna helt! Nu är det inte fula stubbiga fingrar jag visar fram för kunder - utan långa snygga fingrar med välgjorda naglar. Känns väldigt kvinnligt och härligt! Nu måste jag leta vidare efter ett bra ställe som kan ta hand om hårväxt man inte vill ha.... Tips någon?

Tre snabba:
1. Stadium på lunchen idag. Bikinidelar 50% ska fyndas.
2. Ikväll tränar jag BodyStep - jihaa!
3. Idag gör Staffan bra affärer genom några telefonsamtal.


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...