30 juni 2016

Tillbaka :o)

Efter en veckas härlig semester på Ibiza är jag nu tillbaka i Sverige igen.
Vi kom hem 06.39 i måndags morse...något trötta av att flyga mitt i natten..
Får jag välja, så gör jag inte om det... Fast resa ska jag göra så klart :)

Vi köpte 2 filtar på Ibiza. En till sängen och en till soffan. Fast det visste vi inte då....
hehehehe - en filt är alltid bra att ha - två filtar är dubbelt så bra!

Rambo kör med "jag-stirrar-ut-henne-tills-hon-ger-mig-godis-blicken"
Jepp det funkar...

Igår dog vår dammsugare. Idag köpte vi en ny.. man måste ju liksom.
Eh...vi har nog inte haft en dammsugare innan... Inte om man jämför med den vi köpte.
Jösses...nu blir här nog rent & jisses så tystgående!

I tisdags fick vi äntligen träna ihop igen jag & Malin.
Det var längesedan vi fick "ihop" det med tiderna.

En bild från Ibiza visar jag idag. Fler kommer pö om pö när jag känner för det.
Detta härliga "häng" var på vår strand. Vi gick förbi det ner till vattnet varje dag.
Retar mig att att vi aldrig satte oss där för att njuta en kalla cava.....

 


Vi hade en fantastiskt härlig och god vecka på Ibiza. Jag är djupt förälskad i denna ö och ska dit många gånger till. Om jag själv får bestämma ;)

I morgon är det fredag igen och det ska bli skönt att sova ut på lördag.. Sömnen har blivit lite åsidosatt dessa dagar pga roliga aktiviteter i och för sig, men det tär lite på kroppen.

Tre snabba:
1. Bubbeldags i morgon - hurra!
2. Två veckor kvar att jobba.
3. Solbrännan försvinner snabbt...

God natt och sov gott!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...