17 juni 2016

Thai + bubbel = sant

Thai + bubbel = Sant


Hej du!
I onsdags skulle jag gå på ett dubbelpass på spinningen och var superladdad hela dagen. Fram till jag kom hem.. Helt plötsligt ville jag börja packa och fixa med annat... Så istället för att förbränna kalorier så stoppade jag i mig flera stycken genom att vi åt en god köttbit med pommes och till det ett glas rött vin. Hahahahahaha - ja det är antingen eller som man säger. Gott var det!!

Igår hände nästan samma sak igen - fast inte riktigt. Jag var först och klippte mig efter jobbet hos bästa Sissi och vi blev klara en timme tidigare än planerat, så jag for hem och då bidde det Thaimat och bubbel... Hahahahaha - det börjar gå utför! Gott var det!!

Idag blir det så ännu mera bubbel och onyttigheter - för idag firar jag och Staffan 16-årig bröllopsdag!



Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...