9 juni 2016

Sveeeeerige ;o)







Nya träningskläder invigda!


Hej!
Torsdag förmiddag och det är lagom varmt och lagom mycket sol just nu tycker jag. Å andra sidan sitter jag inomhus.. Så för er som är utomhus kanske jag skulle önska lite mer sol - eller? 

Väderlek
Det regnade aldrig på Wille igår på hans Skåneresa. Det hade varit perfekt väder faktiskt. Inte megasoligt, utan lagom så att man klarade en hel dag utomhus galant. Hemresan gick också smärtfri för Wille somnade... skönt!
Wille var mycket nöjd när han kom hem igår, det bästa var ändå borgen - Glimmingehus. Där hade en guide berättat historier från förr och hur man krigade och skyddade sig mm. Historia är min lille påg väldigt intresserad av.

Spinning
Invigde mina "heja-Sverige-träningskläder" igår. Härligt material. Nöjd är jag. Tränade 1 timme spinning och den gula tröjan var mörkgul och väldigt tight när passet var över..hahaha..


Tre snabba:
1. Sista skoldagen idag!
2. Kan inte bestämma mig för om jag ska träna ikväll eller ej.
3. Måste byta ut mitt jojo-kort.. det är inte giltigt längre.

Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...