14 juni 2016

Nagel

Naglar :o)

Hej!
När jag fyllde år, fick jag ett presentkort av familjen på att göra naglar.
Jag tycker det är så himla fint, men har alltid tyckt att det tar så lång tid att göra, samt att det är så himla dyrt. Nu var det ju några år sedan jag gjorde det sist..... Kan fortfarande tycka att det är mycket pengar - men det tog ju för bövelen bara lite mindre än en timma att fixa! Jag måste ha varit hos en långsam jäkel innan hahahaha.

Jag är supernöjd!

Det är skitsnyggt med fina naglar och jag kommer nog att fortsätta ha det. Kanske..

Tre snabba:
1. Känner mig lite hängig. Måste bero på vädret. Hoppas jag..
2. Snart vankas ledighet.
3. Ikväll ska jag träna BodyBalance. Härligt!

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...