15 juni 2016

Maj/Juni-trädallé & litta ont..

Trädallén i månadsskiftet maj/juni


Hej!
Igår kände jag mig stark efter träningspasset. Idag känner jag mig ynklig :( - har en fantastisk träningsvärk i kroppen. Tyckte nog att jag kände mig extra taggad igår, så jag tog i för kung och fosterland.

 Ja, ja - det är ändå skönt och ikväll på spinningen så kommer det först att göra hiskeligt ont för att sedan försvinna när blodet börjar strömma genom kroppen rejält. Det längtar jag till!

Ledigheten börjar närma sig. En vecka så här över midsommar är otroligt härligt. Ikväll fortsätter jag min packning. Själva packningen är ju en del i resandet!

TV-problem
När vi byggde altantaket (som förövrigt nyttas mer än 100%..kan man det?) så råkade grabbarna nog komma åt en av kablarna till parabolen... Sedan dess har vi haft pissedålig bild... och för någon vecka sedan försvann alla HD-kanaler och nu även i princip alla andra tv-kanaler.

Tror ni det är störigt nu under EM-fotbollen?
Svar: Ja.....

Vi ringde så klart Viasat som skickar ut sin reparatör.. Tre veckor senare... Så på fredag kommer han. Hoppas han kommer innan matchen... :/.. 

Tre snabba:
1. Vips kom solen och värmen tillbaka
2. Det är svårt att skriva med långa naglar...
3. Jag packar för fullt.

Kram Eva






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...