7 juni 2016

Lite bilder från helgen

Ser ganska så rak ut, tycker du inte det?
Jag och Staffan höll på några timmar igår med att klippa häcken
både på framsidan och baksidan. Sååå nöjda när det är klart!

Fick Sverigefeber igår när jag var på Stadium.
Köpte nya träningskläder till mig :o).

Man kan aldrig vara ute i för god tid! Eller?
Nu börjar jag så smått lägga fram det som ska med på semestern.
Härligt!

Satt ute i söndags fram till midnatt. Det var en himla trevlig och mysig kväll.
Vi tog lite värmehjälp av infran - så skönt!

Innan gästerna kom i söndags, så slappade vi för fullt.
Ett viktigt inslag i vardagar och helger.
Att inte göra "kungens skit" som man sa...

Vi käkade en härlig lunch i söndags också. Supergod räkmacka från CityGross
och en god Gynning-Prosecco till det. Smaskens!!


Tre korta:
1. Älskar att vara ledig.
2. Längtar väldigt mycket efter vår Ibizaresa.
3. Snart är det skolavslutning och sommarlov för barnen.


Ha det gott!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...