9 juni 2016

Kvällsblogg





Fniss...mmm.. har ju hänt några gånger :O)


Go kväll!
Tänk, i morgon är en mycket speciell dag för våra barn. I morgon är det skolavslutning och ett härligt sommarlov väntar. Jag hade bara önskat att jag hade obegränsat med semesterdagar att ta ut.

Tänk vilken dröm att få vara ledig med mina barn ett helt sommarlov. Hm... hahahahaha, fast jag tror inte mina barn hade uppskattat det lika mycket som jag :o). Jag tror vi hade gått varandra på nerverna till slut. Å andra sidan behöver man ju inte vara ihopklistrade bara för att man är ledig.

Tja, det spelar ingen roll hur - för jag kommer aldrig att få reda på om vi klarat det eller ej. Obegränsat med semesterdagar har jag ju inte :o).


Angående mina tre snabba innan idag:

Tre snabba:
1. Sista skoldagen idag! - Jepp, den är nu avklarad i morgon sjunger vi "den blomstertid nu kommer" och så gråter jag en skvätt!
2. Kan inte bestämma mig för om jag ska träna ikväll eller ej. - Det blev ett hårt CX-pass. Känner mig väldigt stark....tills jag står där och tränar CX... jisses...jag behöver verkligen träna det oftare.
3. Måste byta ut mitt jojo-kort.. det är inte giltigt längre. - Det bytte jag på lunchen och laddade det samtidigt - "klapp på axeln"


God natt och sov gott!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...