8 juni 2016

En av presenterna

Igår invigde jag min träningsmatta/yogamatta som jag fick i
present av min fina goa familj. Den var jättebra!

Resa.
I morse packade jag ner en stor matsäck till Wille. Ni som bor i Skåne vet att man i slutet av 3:an åker på en Skåneresa :). Den Skåneresan pågår för fullt just nu för vår lille (stora..) påg. Här ska det besökas Ale Stenar, Kåseberga, Smygehuk, Glimmingehus - samt Kungagraven i Kivik. Synd man inte tänker på det i förväg - för så kul det hade varit att vara följebil och uppleva dessa ställen ihop. Ja, ja - nu har jag inga fler tredjeklickare - så vi får ta och besöka dessa ställen själv om några år. Jag har ju varit där ;O).


Tre snabba:
1. Ikväll ska jag inviga mina Sverigeträningskläder :)
2. Funderar; Ska Wille ha fritids till hösten?
3. Vi vill gräva pool...



 Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...