19 maj 2016

Spruda..

Bildresultat för pelott 
Jaha, så har jag fått en spruta i foten igen.
Min tredje och sista... Hjälper inte detta så tycker man att jag ska operera... Fast det tycker inte jag. Jag köper mig lite nya pelotter och sätter lite här och där i olika skor och så ser jag hur det blir efter denna. Kontaktar väl läkaren till hösten igen tror jag.

Nu får jag inte hoppa och studsa på 8 nya veckor, men jag fick cykla. Så det innebär väl att jag får lov att gå på spinning? Så tolkar jag det, så jag lägger in lite extra pass i sommar.

Dansshow
På lördag smäller det :o)! På lördag kväll har Wille avslutningsshow på sin Street Dance. Fast...jag gillar ju inte tiden... 20.30 på en stadion i Lund - för en 9-åring?! Känns lite väl sent faktiskt...
Ja, ja - lite god mat innan - och så lite firande efter! Min lille påg!

Bete
På söndag åker han. Den stora pågen. Hästen Lewis åker på sommarbete på söndag. Snyft! Fast ändå skönt - nu får jag ju 2-3 kvällar i veckan ledigt! Han är borta till mitten av september faktiskt. Men, ett eller flera besök under sommaren får det allt bli för att pussa mule & lukta på varm och go häst Han kommer väl tillbaka som den unghäst han är - och säkert sjövild!

I morgon är det fredag!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...