6 maj 2016

Mysteriet på vår väg...



Okej. Oförstående.
I går kväll hittade jag inte min handväska. Trodde jag hade glömt den i bilen. Gick ut och letade igenom hela bilen. Öppnade alla dörrar och kollade alla säten noga - även bagaget. När jag sedan kommer in så hittar jag handväskan i min fåtölj. Kanon ju. Men...

Bildresultat för emoji.....i morse när jag ska köra till jobbet hittar jag inte bilnycklarna... Alltså, jag lovar, nyckeln finns ingenstans!! Jag vände uppochner på hela hallen och överallt där jag kan ha lagt den. Jag har även varit i kylen, diskmaskinen, kattlådan mm. Puts väck! Men.....

...... jag vände ju upp hela soffan också, om den ramlat ner mellan dynorna. Då hittar jag vår fjärrkontroll som varit borta sedan början av november (vi har fått köpa en ny). Kanon ju. Men.....

..... I början av veckan lyfte jag på just dessa dynor (Maja råkade spilla) för att tvätta dessa. Plus att jag säkert har dammsugit soffan 1 gång i veckan (minst - har katter).

Var fan (förlåt!) har fjärrkontrollen varit hela denna tid?
Och,...........var är min bilnyckel nu?!?!


Jag har extranyckel till bilen. På den har jag nu hängt en jättestor mjukiskanin....hahahaha. är livrädd att den också ska försvinna. Vi har en leasingbil och om man fattas en nyckel kostar det 3000:-...

Ni förstår, jag måste hitta nyckeln.

Kram Eva
som jobbar.....

1 kommentar:

  1. Men oj. Hoppas du hittar nyckeln. Hittar säkert på ett konstigt ställe. :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...