2 maj 2016


Jo, lite så är det ju.




Aj då..
Så ont jag har i min kropp idag. Det är ingen sjukdom. Men, jag har en härligt grym träningsvärk. Framför allt i armarna. Jag ökade vikten på både biceps och triceps och axlar igår när jag tränade BodyPump - och inte att förglömma....bröst. Trodde inte det skulle kännas såååå mycket idag. Men det gör det. Nästan så att jag får ta en smärtstillande tablett...

Fast det går nog över..när jag mockar ikväll :o).

Först normal sedan inte.
Så har min måndag sett ut. Jag påbörjade dagen precis som vanligt. Hann till jobbet. På jobbet ringde jag vårdcentralen, för Majas bihåleinflammation är inte över och än har det inte släppt i näsan. Fick en tid för återbesök i eftermiddag. Nöjd, började jag jobba. Då ringer Wille...han har ont i magen och i huvudet.

Jaha.. bara till att packa ihop igen och köra till skolan och hämta pågen.

Nu sitter jag här och har jobbat hemifrån sedan 10 och det fungerar bra. Nackdelen är att jag glömmer ta lunch... Så det gör jag lite nu när jag skriver.

Hälgen..
Den har varit hur bra som helst. Dock var det lite smolk i bägaren i fredags, för då mådde jag illa... Bah...blev inget bubbel när jag kom hem... Utan det blev soffhäng direkt. Men, det kändes ganska bra efter några timmar.
Bildresultat för hälge
Resten av helgen mådde jag bra och har uträttat stordåd...hahahaha..nä, det har jag inte. Men det har varit en skön helg i alla fall.


Kram Eva


1 kommentar:

  1. Hoppas barnen dina letar på sig snart!

    Härligt med träningsvärk. Då har du ju lyckats med träningen. :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...