10 maj 2016

Bordet med stort B

Här är det!
Bordet vi har väntat på i några veckor. Helt plötsligt stod han nästan i dörren, snickaren, med vårt bord. Som vi  har längtat och varit lite nervösa. För vi har ju beställt bordet utan att se det färdiga resultatet....

Men visst är det snyggt?
150 cm i diameter, så får plats ganska många ändå. Lätt sitter man ju 6 personer, men även 8 och vill det sig riktigt så kan man nog klämma in 2 småbarn också så att man sitter 10 pers. Å andra sidan, vi har flera extrabord som vi sätter till om vi är många.

Åh, vad jag vill hem och duka!Kram Eva

Nöjd!


Fint vitt!

Hantverk!

Åh, vad jag tycker det blev fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...