22 april 2016

Wops...fredag igen :)

Andra gången i onsdags - det var svettigt och härligt!



Hoppla, här har tiden sprungit iväg märker jag. Hade någon frågat mig om jag bloggar varje dag, så hade jag svarat: Absolut! 
Men det ser jag ju att jag inte gör... Livet kommer väl mellan ibland!

Arbetsveckan börjar gå mot sitt slut. Jag slutar en stund tidigare idag, så att jag i lugn och ro kan köra ut till stallet och mocka och mysa med Lewis. När jag sedan kommer hem så väntar grillning, gott vin, god mat och min härliga familj .

I morgon börjar bygget och jag längtar! 


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...