25 april 2016

Altantak!! Whohooo!

Hej!!

Så var vi i full gång igen med en ny härlig arbetsvecka :)!
Jag tycker det är helt okej att det är måndag när man har fått gjort allt man vill och lite till under helgen. Det är inte många timmar man har till sitt förfogande att fixa och trixa i hemmet. Men ibland så flyter det på. Det har det gjort i helgen måste jag säga.

I fredags erkänner jag; vi gjorde inte många knop.
Det var fredag och sol och det firade vi med bubbel :o)!
Har jag sagt att jag älskar bubbel?

Bubbel, bubbel, bubbel i solen!

Lördag:
Efter en härlig fredag kväll vaknade vi till strålande lördagsväder (som inte höll i hela dagen, men i alla fall nästan. 

Vi påbörjade och avslutade bygget av vårt altantak!!

Snickare och Staffan i full gång!
Före!


Slutresultat!!
Visst blev det snyggt?!

Under tiden som pågarna höll på med snickeri och snickera. Så hann jag och Maja att vara i stallet - och som tur var hann Maja rida ut en sväng i det underbara vädret!

Maja & Lewis

Puss på mulen!

Wille:
Denna helg har inte Wille fastnat på bild, men det kommer fler tillfällen :O).
I lördags var han extremt nöjd efter träningen. Hela dansen är nu klar och den sitter som en smäck. Nu är det några gånger kvar innan den stora showen. Wille är jätteglad för det är en sådan cool dans, som han säger. Det gör mig skitglad för förra gången han gick på streetdance så var dansen så mesig...

Söndagsnöje:
Igår kunde vi ju inte vara sämre. Så vi rensade förrådet. Ut med den gamla extra kylen som inte fungerat på några år - för nästa helg ska den "nygamla" in. Perfekt inför sommaren att ha en extra kyl.
Lite saker har vi sålt, lite saker har vi skänkt och lite saker har vi kastat. Det blev i alla fall en tur till tippen.

Ha en härlig vecka!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...