8 april 2016

Fasiken också :(

Lägg till bildtext

Idag har jag klämt in ett läkarbesök och ett besök hos frisören
I förmiddags var jag hos min "fot-doktor" för att få min andra kortisonspruta i foten. Det räckte inte med en, utan det gör ont igen. Kanske att det är liiite bättre, men inte bra.

Han skällde på mig, doktorn....

Jag fick ju absolut inte hoppa och studsa på min onda fot mellan behandlingarna!!!
---Eh....nähä.......kunde varit läge för dig kära doktor att kanske informera mig om det förra gången jag var hos dig?
Jag såg på honom att han ville svara "Det fattar du väl själv".
Men, se det fattade inte jag - för hade jag fattat allt hade även jag varit läkare och då hade jag inte behövt honom!!
Inte säkert att jag skulle utföra den sortens träning alls om jag inte vill ha ont.

*sur* *ledsen* *besviken*



Så nu är jag faktiskt lite deppig.
Jag som tycker att BodyStep är det roligaste man kan träna, och så får jag inte det mer. Kanske aldrig mer?! 
Doktorn tyckte jag skulle ställa mig på en crosstrainer.. Jag som tycker det är så hiskeligt tråkigt...
Han blängde på mig när han stuckit mig och frågade; "Löptränar du också"...

Fast då kunde jag med gott samvete säga "nej, det gör jag inte". För det näst tråkigaste jag vet i träning är just löpning.. Åhhh så tråkigt det är  :). Jag beundrar alla er som tycker det är kul, för det ser härligt ut!

Men...nu får jag inte löpträna för doktorn. Så synd....
Ikväll ska jag lägga om mitt träningsschema. Träna bör man!

Om en stund kör jag hem och håller fredag.
Jag ska dränka mina sorger i vin.. Så det går ju fort!

Önskar dig en underbar fredag!!
Kram Eva


1 kommentar:

  1. Åh, så tråkigt med foten. Hoppas dem mår bättre snart!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...