13 april 2016

Falkboet

Är såå nöjd med mitt nya inköp. Ljuslykta från #falkboet.
Det är min kollega på jobbet som gör dessa.


Spinning...
Jag har inte riktigt smält att jag inte får träna BodyStep mer.
Jag behöver ju förbränningen rejält - och det var ett så bra sätt. Plus att det var skitkul! Ikväll ska jag därför, mot mitt bättre vetande, gå på ett spinningpass. Det är 25 år sedan sist.. Det finns ju en anledning till att det är 25 år sedan sist..

Jag börjar därför mjukt med ett 30 minuters pass. Så kan jag sitta där längst bak i klassen och kämpa ;o).


Tänder ett ljus.
Idag tänder vi ett ljus för min kollegas pappa, som tragiskt gick bort igår. Vi tänker på er

Kram



1 kommentar:

  1. Heja på dig! Cykla på!

    Beklagar över din kollegorna pappa som gått bort.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...