27 april 2016

Aj...

Lantliv.com visar 9 inspirerande lantkök
Dagens "må-bra-bild" är denna.
Jag tror det är stolarna jag är förälskad i..

Som jag trodde..
Jag har ännu mera träningsvärk idag.... Just nu kan jag nog inte påstå att jag längtar efter spinningen ikväll. Men, det är skönt när man väl sitter där (eller ja, inte när man sätter sig för då gör det jäkligt ont i häcken) och är i gång. 2x30 minuters pass är det och det är bra musik så jag sjunger högt och tydligt för alla hahahaha

Maja iväg
Majan kom iväg i dag till sin prao. Men, jag vet inte hur hon mår egentligen... Hoppas hon tar det lite lugnt.
Igår blev hon fin i håret hos Sissi. Färgade först av håret lite, sedan satte Sissi i en bra brun färg som gör att hon nu kan önska sig löshår. Vi ska dit och se vilket hår som passar bäst.

Tårtdags--whohooo!
Bildresultat för tårta clipartIgår köpte vi en liten princesstårta och firade att Willes alla nationella prov nu är slut! Viktigt att fira segrar tycker vi. Hur det har gått vet vi inte och det spelar mindre roll. Egentligen är det inte prov för Wille utan för lärarna ska se hur bra eller dåligt dom lär ut... Det kommer svart på vitt.

Resultatet får vi sedan på det inbokade utvecklingssamtalet. Sedan är det upp till lärarna att, utifrån resultatet, se till så att Wille får det stöd han eventuellt behöver.

Lärarna har ansvaret!
Jepp, jag lägger ansvaret i deras händer. Jag är ingen lärare och har inte den utbildningen. Förlitar mig fullt och fast på att lärarna kan sin sak :).
Jo då vi läser fullt med läxor hemma och tränar och tränar och tränar hela tiden. Vi tar så klart även vårt ansvar.

Undrar när vårt nya bord kommer....


Ha det gött!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...