2 mars 2016

Kontor

Välkommen in på mitt kontor!

Mitt-i-veckan-dagen.
Behöver "stanna upp" även på vardagar. Tiden liksom rinner iväg från mig känns det som. Varje kväll är ganska bokad. Är det inte träning eller stallet, så är det läxläsning eller föräldramöte eller annat. Även om jag inte har något inbokat en kväll, så fyller jag det alltid med något "måste göra". Jag stannar inte upp och bara slänger mig i soffan och kramar barnen t.ex. 

Varför är det så?
Är det bara jag?

Jag måste bli bättre på det. Alltså får det bli ett löfte till mig själv. Gör något för de dina och dig själv varje dag - så att varje kväll blir något att minnas!

Igår var jag och Maja i stallet hos Lewis.
Vi skyndade oss ut så att vi hann rida en halvtimme innan det blev kolsvart ute. Me like!
Tänk så härliga kvällarna kommer att vara när vi ställer fram klockan en timme. Mmmm längtar!
Det var vindstilla, så det blev en mysig tur. Ja, jag red ju inte - det var Maja som gjorde det. Jag promenerar. Det är härligt det också!


Bokat ikväll...
Så klart har jag något bokat ikväll. Ikväll är det föräldramöte på Majas skola. Då är det första informationen om gymnasieval. Ett viktigt möte med andra ord. Jag vill inte gå själv denna gång, utan jag har jagat med Staffan också - och då Maja inte ska vara hemma tydligen, så får Wille följa med han också. Det är bara en timme, så det tror jag nog han klarar galant.

Ha en härlig onsdag!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...