1 mars 2016

Inspirationsbilder

Inspiration.
Du vet. Ibland tröttnar man på vissa saker hemma. Men blir mer eller mindre hemmablind. Medan gäster kanske tycker det är fint, så har man själv tröttnat... Då går jag ut på nätet och söker inspiration. Ofta går jag in på tidningen Lantlivs hemsida. Så också denna gång. Alla bilder nedan är från www.lantliv.com

Dessa bilder tycker jag om att titta på. Det är något i varje bild som tilltalar mig så pass att jag stannar upp. Det kan vara en liten detalj bara.

Entré
Se gröna sköna dörrar!
Inglasad balkong med vy ut över fälten
Hängstolen......
Badkaret...
Lantliv.com visar 9 inspirerande lantkök
Trädetaljerna. Stolarna, hyllorna, korgarna.
Kryddhyllan...mumma...
Punschveranda från Pinterest
Dörrarna. Korgstolarna. Lampan i taket...

8 Hall
Skåpet - jösses det vill jag ha...
1
ALLT.
Färgen, skynken, fönster, burkar, lådor. Ja allt!
10
Ett skåp som är förvandlat till skafferi.
Tål att tänkas på...
bloglovin.com
Avslutar med denna ljuvliga bild på tulpaner.

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...