29 mars 2016

Trädallén i Mars

Trädallén i mars
Det börjar se något lite grönare ut - tycker du inte det?

Go kväll!
Hoppas denna tisdag har varit en bra tisdag. Känner du som jag att sommartiden påverkar dig?! Sjukt konstigt... har det med åldern att göra?
I söndags morse så vaknade vi alla okristligt tidigt. Vintertiden var 07.00 och sommartiden 08.00. Jag vaknar aldrig så tidigt på helgen. 

Varför gjorde jag det i söndags?

Oavsett så är jag rejält trött idag. Kan också bero på att jag och Staffan just nu ser ikapp oss på Blacklist. Kom inte riktigt i säng i går... Vi har nu sett hela säsong 2 och är snart klar även med säsong 3. Det är så bra!! Vi älskade säsong 1, men sedan hann vi liksom inte med säsong 2. Nu känns det lite jobbigt att vi snart sett klart på säsong 3. Är det en 4:e säsong på gång? 

Någon som vet?

Arbetsdag idag.
Först gjorde det gråtfärdigt ont i armen när jag började jobba. Men, antingen har jag förträngt smärtan eller så hittade jag en ställning som fungerade - för det blev bättre och bättre hela dagen. Stack en sväng inom apoteket igår och köpte Ipren. Nu kör jag 3 om dagen i 5 dagar och ger det en chans. Jag vilar från träningen till torsdag (eller egentligen till i morgon när jag ska mocka..). 

Saknar träningen. Saknar träningskompisarna. Känns som jag redan har "blöbbat" till mig. 

Skulle slå på fyran och kolla Badhotellet. Blääääääää, det var fotboll i stället. För det är ju viktigare med fotboll än Badhotellet. Noooooooot!

Kram och sov gott!
Eva




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...