22 februari 2016

Sportlov




Jag fick en isbit till min avec...
efter en stund...

Så var det sportlov!
Fast det var inget jag märkte i morse... Klockan ringde precis som vanligt och lika trött som alltid var jag också. Om inte lite lite tröttare än jag brukar - kanske.. Kan bero på den fullbokade helgen som varit. Inte alltid så bra, jag känner av den sedan på måndagen. Som tur är så har det varit himla kul, så det gör inget!

I fredags hade vi Linda & Henrik hos oss. Käkade och snackade och hade himla trevligt.

I lördags
var vi på 45-års bjudning hos Tessan. Middag och gott och trevligt till midnatt ungefär när vi åkte och plockade upp Wille på vägen hem. Det kändes lite tråkigt att lämna precis då, men jag var glad i går morse när jag vaknade...ingen huvudvärk :o). Undrar om alla kände så....ha ha ha ha.. tror inte det.

Tack för en trevlig kväll!!

Igår tog det lång tid innan jag fick på mig kläder.
Jag började städa och tog ett rum i taget. Jag hann absolut inte alla rum. Det var inte meningen. Men, jag fick undan saker jag retat mig på länge. Det blev en befrielse faktiskt. Eftermiddagsnöjet är som alltid BodyPump med bästa träningsvännen Malin och för bästa instruktören Li.

Aj, aj det känns idag i musklerna vill jag lova. Jisses vilken träningsvärk jag har idag. Jag som planerat att öka lite vikter nästa söndag..kanske ska lugna mig lite. Eller så ger jag järnet - behöver få lite mer form på kroppen.

Efter en lång och härlig dusch och en god spagetti och köttfärssås så intog jag soffan och kollade mysfilm med Julia Roberts. En härlig avslutning på helgen faktiskt. Tyvärr såg jag inte slutet, för jag somnade så klart. Men, jag hade sett filmen innan så jag tror jag vet...hahaha....

Denna vecka har vi sportlov, som sagt, i Skåne. Maja är ledig och njuter av det. Wille är idag hos farmor. Dom ska gå på bio. Själv jobbar jag....



Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...