19 februari 2016

Många skor!

Många skor blir det ;)

Idag är det fredag!
Visst är det en speciell känsla? Tyvärr lider jag just nu av en hiskelig huvudvärk, men jag hoppas den försvinner till ikväll. Ikväll ska vi ha fredagsmys med Linda & Henrik. Maja ska ju hänga med Smilla (och då föräldrarna L&H såklart) på påsken och åka skidor och vi ska få lite mer information ikväll om vad som gäller. Samtidigt ska vi ha prata en massa annat och ha kul!

Igår när jag kom hem från jobbet, så kom jag nästan innanför dörren på grund av alla skor. Maja hade ett helt gäng med kompisar hemma.

Visst är det väl härligt!!?

Jag bara älskar när dom är hemma hos oss. Av helt egoistiska skäl - för då vet jag ju var dom är! Själv tycker jag att Maja har ett perfekt rum att ta hem kompisar till. En annan fördel är att då städas rummet lite extra ha ha ha ha...har ju aldrig skadat.


Trevlig fredag allihopa  & Kram och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...