18 februari 2016

Idag ska jag :)

Många reflexer!

I två dagar har jag nu hoppat över träningen.
Kroppen har varit trött plus att jag ju har varit i stallet två dagar i rad. I tisdags ville jag inte stressa från stallet - utan vi gick ut och gick en runda med Lewis i mörkret. Mysigt. Helt vindstilla, stjärnklart och månen lyste upp kyrkan och kyrkogården när vi gick förbi. Det var faktiskt en härlig kväll.

Igår ville jag inte heller stressa från stallet, utan Maja tog en ridtur i det lilla ridhuset medan jag snackade skit med andra stalltjejer under tiden. Skönt att prata om helt andra ämnen!

Box.
I måndags pajade vår ena TV-box... Jisses så handfallen man är. Vi hade nyss ändrat i vårt avtal från familjekort (TV på fyra ställe) till bara Tvillingkort. Så när vi nu meckat klart med detta så pajade den ena boxen. Igår fick vi den nya (ja, fick och fick - det kostar sin tusenlapp...) boxen och installerade den - då slutar kortet på den andra TV´ns box att fungera. Nya samtal och meckande och då kom vi fram till att vi ju sagt upp två kort och självklart hade vi det ena av dom uppsagda korten i vår box..... Så leta upp dom andra boxarna och prova sig fram...

Mycket med det tekniska


Träningen idag är två pass. Först ett CXWORX och sedan BodyStep. Nu längtar jag verkligen efter träningen. Ska bli skönt att svettas rejält och sedan komma hem och ta den där härligt varma och sköna duschen.

Tills dess; Dags att jobba vidare!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...