3 februari 2016

Himmel

Rituals - I love!

I namnsdagspresent (på julafton och vi skulle inte ge varandra julklappar så det blev namnsdagspresent) av min fina Staffan fick jag Ritualsprodukter. Dock var jag osäker och även han på vilken doft jag ville ha. Jag fick därför presentkort - och det plockade jag ut i lördags - hurra!

Sååå nöjd med den doft jag, efter många om och men, valde. Jag bara älskar deras produkter. Känns så lyxigt. Så när jag nu duschar efter träningar mm så är det som att gå på ett litet SPA i mitt eget badrum. Nästa gång jag ska handla där ska jag nog prova deras hudkrämer och varför inte deras myskläder. Är dessa kläder lika bra och härliga som produkterna, så lär jag aldrig ta på mig jeans igen.....hahahahaha....

I morgon besöker jag en ortoped.
Jag har Mortons Syndrome Neuroma i min högra fot. En nerv som knyter sig och strålar ut i två tår när jag går. Extremt irriterande och så gör det ont också. Nu är jag ingen läkare (surprise..!) och vill därför ha ett bevis på att min sjukgymnast har rätt och nu även jag. Har googlat och allt tyder på detta.
Jag vill veta vad man kan göra åt det mer än att lägga i en liten kudde i skorna - en pelott.

Det hoppas jag få svar på i morgon.

Nu däremot, ska jag smörja in mina fötter en extra gång. Igår fick jag ha lite fotvård hemma - man kan ju inte visa upp vilka fötter som helst....

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...