15 februari 2016

Fredag - söndag :)I


Någon morgon förra veckan var det sol & härligt vid 8-tiden på morgonen.
Det är ju bra mycket lättare att åka till jobbet då. Längtar extremt mycket efter ljuset.

Körde Black Friday i fredags, med skinnbyxor bland annat.
Åkte direkt till Terese och spelade kort och förlorade stort... :(.
Men vi åt gott och hade många skratt, så jag vann ändå kan man väl säga!


I lördags var jag & Maja ute och red ihop. Det händer någon gång per år och
då njuter jag verkligen. Det är ju då jag får "lön för mödan" :). En perfekt aktivitet att göra tillsammans! Denna kyrka och kyrkogård rider vi alltid förbi. Den ligger så fint på höjden.

Säg hej till Kitty - min fina pålle i lördags

Igår när jag skulle till träningen, så fick jag minsann på mig mina Converse.
Kändes lite fel... med tanke på att jag även hade min dunjacka...

Nu är det ny vecka med nya utmaningar.
Önskar dig en härlig måndag!
Kram Eva





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...