5 februari 2016

Foten...


Nu har vi fredagsmys :)!
Halvligger här i soffan med bästa lillpågen ❤️ hos mig. Något lite längre bort i soffan ligger min andra påg, min fina man ❤️. I ett annat hus på gatan bredvid finns bästa flickan ❤️ på fest. Tonårsmamman är lite orolig... Försöker nonchalera det. Måste låta henne uppleva och göra egna misstag...bara det är normala misstag och inga hemska upplevelser.. Usch...

Nä jag tar min onda fot och dricker lite vin istället för smärtstillande. Roligare! Jag fick en kortisonspruta rakt in i foten (se plåster på bild) av ortopeden igår... Ja, det gjorde jäkligt ont. Det gör det nu också. 

Ah vad gör det, jag har det bra ändå!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...