9 februari 2016

En speciell dag

Ett tänt ljus

Tänder ett ljus idag också. Idag är det "årsdagen" för min fina pappas bortgång. Egentligen inget roligt att minnas, men man gör det omedvetet ändå. 5 år har redan gått, det är otroligt att livet liksom bara går vidare.

Kram till dig pappa, jag känner din doft ibland i bilen - jag vet att du hälsar på då.

För övrigt har jag hunnit med en arbetsdag, en kväll i stallet och avslutat tisdagen med ett BodyBalance-pass. Intensiv dag och kväll. Ja just ja - hann med att läsa för Wille också innan han somnade. Nu sitter jag i soffan och inväntar John Blund... Lägger jag mig ner somnar jag, det vet jag. Men det vill jag inte just nu. Måste skriva färdigt och sedan läsa runt lite - innan jag tassar upp för trappan till sovrummet.

På lunchen köpte jag en fin present till Maja. Det närmar sig hennes 15-års dag. Se där :o) -det har jag också hunnit med!

Ibland briljerar jag ha ha ha ha.

Kram po di!


1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...