25 januari 2016

Energi...

Min statusrapport i morse på Facebook var:
"Jag söker borttappad energi... Någon som hittat den?"

Fattar det inte. Somnade tidigt i soffan igår. Fortsatte sova gott hela natten och var ändå fruktansvärt trött i morse när klockan ringde.     Har ingen energi... Hoppas jag hittar den innan dagen är slut, för det är jobbigt att börja en måndag helt orkeslös.

Någon som inte var orkeslös i lördags var Lewis och Maja.
Gud så kul det är med snö!! Man kan väl säga att jo... litta ont i höften och kroppen har hon allt idag.    




Snälla Lewis stod helt still och såg förvånad ut när
Maja kom emot honom..."ramlade du av?"

Johooo, det är så kul med snö att jag hoppar jämfota!

Lewis & Maja
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...