29 december 2015

Vedspis

Vedspis
Har alltid önskat mig ett gammaldags kök med en
gammal vedspis. Visst är detta fint?!

Vi älskar vår kamin.
Det är en av våra bästa investeringar. Vi bor nu i ett dragit 70-tals hus och så fort det blåser så blir det kallt inomhus.. och i Skåne blåser det i princip alltid. Det enda som kan värma upp huset tillräckligt bra (om man bortser från element) är just vår kamin. Då blir det så där varmt och mysigt och skönt att vara. Så klart är den fantastiskt skön att elda i när det snöar också. Kanske liite lite mysigare då. Sitta inomhus framför kaminen och njuta av att snön faller...utanför fönstret!

Ja, här där vi bor har det inte kommit någon snö än. Jag hoppas faktiskt att det gör det. Jag hade planerat att åka pulka med Wille under jullovet. Igår spelades det fotboll - känns fel på något sätt..



Idag är det tisdag.
Både jag och Staffan jobbar. Wille är hos farmor och Maja njuter av ledigheten. Två dagar till sedan går jag på semester. Härligt. Jag ska umgås med mina barn - mycket. Får se bara hur mycket dom vill umgås med mig hahahaha.... Kan man tvinga dom ;)?

Ikväll ska vi umgås.
Vi ska träffa S&J ihop med T&R och M&S. För er som känner mig så vet ni säkert vem alla är - för er andra spelar det ju ingen roll - ni känner ju dom ändå inte *fniss*. Det blir en "mellandagsträff" så att vi kan tanka energi. Vi träffas inte på nyår - så vi tar en dag mittemellan istället.


Trevlig tisdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...