27 december 2015

Lathet

Morgonstund idag. En härlig eld i kaminen och en god kopp kaffe.
Nu är jag tillbaka i soffan igen...

Sedan julaftonskväll har jag legat i soffan.
Sjuk och eländig :(. Det är feber, ont i halsen, snuvig och jätteont i huvudet. Man känner sig inte så tuff... I dag söndag är jag alltså inne på min tredje sjukdag under ledigheten. En ledighet där jag i och för sig hade tänkt vila och ta det lugnt - men inte på detta sätt.. Jag hade tänkt åka ut lite på rean - åka till mina favvoaffärer och själv välja när jag vill kolla film. 

Börjar få sitt och liggsår. Ja inte riktigt så klart, men nästan. Nu börjar jag även få hosta. Även om jag idag känner mig något bättre, så är gäller det att "rida ut stormen helt" - annars åker jag på bakslag. 
Det vet jag. Det gör jag alltid. 

Jag har sett många filmer i alla fall!

Ta hand om er!
Jag bäddar ner mig själv igen.

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...